English | Українська

Svidomo Made – новий проєкт на підтримку малого та середнього бізнесу в Україні

02 листопада 2020

Представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні спільно з Громадською спілкою Made in Ukraine, за підтримки Фонду розвитку МОМ (IDF) започатковують проєкт на популяризацію відповідального виробництва і споживання «Відповідально зроблено в Україні (Svidomo Made)».

Що?

Мета проєкту Svidomo Made підтримати український бізнес на шляху до сталого розвитку та відповідального виробництва, підвищити обізнаність українців щодо відповідального споживання та привернути увагу до проблем трудової експлуатації та торгівлі людьми. Проєкт триватиме з листопада 2020 до жовтня 2021.

Ключовими урядовими партнерами проєкту стали Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства й Офіс розвитку малого та середнього підприємництва. 

Svidomo Made базується на концепції відповідального виробництва та споживання, яка включає шість основних аспектів:

  1. Гідна оплата праці
  2. Повага до прав людини
  3. Безпека праці
  4. Відмова від дитячої праці та експлуатації працівників
  5. Прозорість ланцюгів постачання
  6. Захист та збереження довкілля

Як?

Використовуючи міжнародний досвід та найкращі світові практики, проєкт Svidomo Made залучить команду експертів з кожного з шести аспектів відповідального виробництва. Експерти надаватимуть консультації та навчатимуть малі та середні підприємства України свідомого ведення бізнесу.

Свідомі підприємства, котрі відповідатимуть зазначеним стандартам, отримають знак якості, яким зможуть маркувати свої товари. Цей знак стане символом належності до спільноти Svidomo Made, яка об’єднує вітчизняні малі та середні підприємства, що дотримуються ідеології сталого розвитку.

У рамках проєкту буде створено освітню платформу, яка пропагуватиме відповідальне виробництво і споживання та сприятиме B2B-співпраці.

Також проєкт передбачає масштабну інформаційну кампанію про відповідальне виробництво і споживання. 

Для чого?

Проєкт Svidomo Made корисний для бізнесу передусім тим, що здатен асоціювати бренд із чесною працею, надійністю та відкритістю. Соціальна відповідальність покращує репутацію та пізнаваність серед споживачів. Також проєкт сприятиме підвищенню конкурентоспроможності українського бізнесу на європейському ринку, де поняття корпоративної сталості (corporate sustainability) є нормою, а концепція сталого способу життя впливає на купівельну поведінку споживачів, які обирають  етично вироблені товари та послуги. Так, за даними досліджень, 64% світових споживачів купуватимуть чи навпаки бойкотуватимуть товари торгової марки виключно через її позицію щодо соціальних чи політичних питань[1].

Проєкт сприяє участі українських малих та середніх підприємств у досягненні Цілей сталого розвитку (ЦСР) та ініціатив із захисту прав людини, включно з ініціативами, спрямованими на боротьбу з трудовою експлуатацією та торгівлею людьми. Результати проєкту посилять чинні зусилля Уряду України щодо досягнення Цілей сталого розвитку та популяризації сталого ділового середовища, зокрема шляхом етичного працевлаштування та поваги трудових прав та рівних можливостей чоловіків та жінок. Проєкт також сприятиме зміцненню партнерства між державним і приватним сектором в Україні у сфері протидії торгівлі людьми.

За подальшою інформацією про проєкт звертайтеся до:

Варвари Жлуктенко, менеджерки Представництва МОМ в Україні зі зв’язків із громадськістю, vzhluktenko@iom.int, +38 067 447 97 92

Юлії Савостіної, голови громадської спілки Made in Ukraine, savostina@madeinukrane.org,
+38 067 236 56 89

 

 

[1] https://www.edelman.com/sites/g/files/aatuss191/files/2018-10/2018_Edelman_Earned_Brand_Global_Report.pdf

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Політика прозорості