English | Українська

Увага! Тендер переоб’явлено. Тендер на придбання комп’ютерного обладнання для потреб Державної Прикордонної Служби України (UA1-2015-818)

Тема: Увага! Тендер переоб’явлено. Тендер на придбання комп’ютерного обладнання для потреб Державної Прикордонної Служби України (UA1-2015-818)
Опубліковано: 17.09.2015
Стан: закрите
Дата завершення: 
23.11.2015

В рамках реалізації проекту «Удосконалення управління діяльністю відділів прикордонної служби» – Фаза 4, що фінансується Держдепартаментом США, Міжнародна організація з міграції (МОМ), Представництво в Україні, з 06 листопада 2015 року оголошує тендер на придбання комп’ютерного обладнання для потреб Державної Прикордонної Служби України.

Компанії, що приймали участь у тендері, мають можливість відкликання пропозицій, або, в разі подальшої участі,  залишити пропозицію як таку, що є актуальною для подальшої участі у тендері.  Прохання повідомити щодо відкликання або актуальності пропозицій за адресою електронної пошти iomkievprocurement@iom.int

Компанії, що приймали участь у тендері, мають можливість не подавати копії таких документів, які було вже надано, при умові, що вони не втратили сили та в них не відбулися зміни (Наприклад, копії установчих, реєстраційних документів).

Просимо зауважити, що процедура тендеру буде відбуватися за правилами Міжнародної організації з міграції. Усі правила, вимоги щодо тендерної документації, інструкції для учасників тендера, опис обладнання та технічні специфікації а також стандартну форму контракту завантажити тут.

Інформаційний листок постачальника МОМ завантажити тут

Увага! Тендер доповнено змінами та відповідями на питання, що виникли при розгляді тендерної документації:

Бюлетень № 1 - завантажити відповіді;

Бюлетень № 2 - завантажити відповіді;

Бюлетень № 3 - завантажити відповіді;

 

Необхідно звернути увагу також на те, що загальна вартість комерційної пропозиції має бути вказана в доларах США, без ПДВ. Оплата буде здійснена у валюті рахунку по курсу МОМ на дату здійснення платежу (посилання на сайт з курсами: http://treasury.un.org/operationalrates/OperationalRates.aspx)

Важливо зауважити, що однією з ключових вимог тендеру є готовність переможця повністю прийняти форму стандартного контракту МОМ.

Програмне забезпечення ОС Microsoft Windows та Microsoft Office закуповується для центрального органу виконавчої влади України, відповідно, кожен його пакет потрібно включити до Government Open License з використанням наступних авторизаційних ліцензійних номерів:

Applications -  99954880CAG1603

Systems  -   99992996CSG1603

Servers  -   99992997CRG1603

Важливо! Ліцензіі на програмне забезпечення мають бути отримані окремо на кожен комп`ютер.

Комерційна пропозиція повинна бути дійсною не менше 45 календарних днів з дати закриття тендеру, про що повинно бути зазначено в комерційній пропозиції.

Строк поставки обладнання не повинен перевищувати 45 календарних днів з дати укладання контракту (Коротші терміни поставки вважатимуться додатковою перевагою).

Необхідно звернути увагу також на те, що ціни на обладнання в комерційних пропозиціях вказуються без ПДВ. Учасник-переможець у Декларації про ПДВ зазначає підставу для звільнення, зокрема номер реєстраційної картки проекту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, та назву відповідного міжнародного договору. Платник податку (продавець) зберігає у справі: 1) копію реєстраційної картки проекту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту; 2) копію плану закупівлі, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту; 3) копію контракту на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг, засвідченої підписом та печаткою виконавця проекту (у контракті зазначається, що закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється коштом проекту міжнародної технічної допомоги та відповідає категорії (типу) товарів, робіт і послуг,  зазначених у плані закупівлі).

Комерційні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, не будуть враховані МОМ.        

Компанії, що висловили бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції до 11:00, 23 Листопада 2015 року (дати закриття тендеру) разом з пакетом тендерних документів (копії установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію, копія довідки про включення до ЄДРПОУ, копія свідоцтва платника ПДВ, довідки з банку про відкриття рахунку, з податкової адміністрації щодо відсутності заборгованості, сертифікати самого обладнання, список та рекомендації найбільших клієнтів та ін. документи згідно інструкцій для учасників тендера.

Важливо зауважити, що, в разі залучення компанією субпідряду, необхідно надавати повний  пакет технічної та фінансової документації компанії субпідряду.

Прохання надсилати оригінали та копії комерційних пропозицій в конверті на адресу:

м.Київ, 01001, вул. Михайлівська, 8,  Відділ Закупівель.

На конверті будь ласка вкажіть номер тендеру та назву проекту:

Тендер UA1-2015-818. Проект: Удосконалення управління діяльністю відділів прикордонної служби – Фаза 4.

Довідки з організаційних питань за адресою електронної пошти: iomkievprocurement@iom.int, зазначивши у темі листа: До уваги Ілони Настюхи,  Тендер: UA1-2015-818  «ІТ обладнання для потреб ДПСУ». Запити надсилаються  не пізніше 5 (пʹяти) робочих днів до закінчення остаточного терміну подання тендерних пропозицій.

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Політика прозорості