English | Українська

Міжнародна організація з міграції провела ярмарок та форум малих підприємств у Києві

24 червня 2017

Більше ста представників малих підприємств різноманітних сфер бізнесу із різних регіонів України взяли участь у BizFair – ярмарку та форумі малих підприємств, який провела Міжнародна організація з міграції (МОМ) за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Форум відзначає десятиріччя Програми МОМ із зміцнення економічного потенціалу мігрантів та людей, які потребують підтримки. «За десять років більше 5 500 осіб, включно з внутрішньо переміщеними особами, людьми, які постраждали від конфлікту, та постраждалими від торгівлі людьми, скористалися програмою МОМ, заснувавши мікропідприємства чи ставши самозайнятими у сферах сільського господарства, виробництва, будівництва та послуг», – повідомив Голова Представництва МОМ в Україні Манфред Профазі. «Ми пишаємося тим, що з нашою підтримкою ці люди не лише стали більш самодостатніми та економічно незалежними, але й роблять внесок у життя своїй громад, створюючи додаткові місця та пропонуючи товари й послуги, які користуються попитом», – додав він.

Серед донорів, які підтримували програму протягом цих років, Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), Міністерство закордонних справ Норвегії, Уряд Канади, Міністерство міжнародного розвитку Сполученого Королівства Великої Британії та Ірландії, Шведське агентство з питань міжнародного розвитку (SIDA), Європейський Союз та Уряд Японії.

«Сьогоднішній захід є дуже конкретним свідченням того, що люди, які розвивали власну справу, але потім неочікувано опинилися у складній і трагічній ситуації, здатні віднайти свій шлях, роблять це на практиці і навіть стають дуже успішними», – сказала Посол США Марі Йованович, відкриваючи ярмарок.

На вуличному ярмарку учасники представили власні товари та послуги – меблі, дерев’яні та ковані вироби,спортивний та повсякденний одяг, сумки та аксесуари, сувеніри та прикраси ручної роботи, ювелірні вироби та ікони, карнавальні костюми, ігри та різноманітні майстер-класи для дітей, а також напої та страви для всіх.

Центром форуму стала відкрита сцена, де проходили презентації успішних місцевих стартапів та великих міжнародних компаній (ТМ «Злачно», ТМ Wellbags, бізнес-мережі Hubber, Robert Bosch Ukraine Ltd., холдингу OVB), обговорення з експертами з маркетингу та продажів, які надали учасникам унікальну можливість удосконалити знання та навички ведення бізнесу.

 

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Політика прозорості