English | Українська

МОМ та MTV EXIT попереджають молодь про небезпеки торгівлі людьми

20 листопада 2013

Представництво МОМ в Україні підтримало кампанію MTV EXIT із протидії торгівлі людьми. Новий документальний фільм MTV EXIT «Життя на продаж», роль ведучої в якому виконала популярна співачка Джамала, завдяки відтворенню реальних подій та справжнім свідченням постраждалих показує глядачам страшні подробиці торгівлі людьми. Він також навчає молодь, як можна залишитися у безпеці, обираючи роботу за кордоном.Прем'єрний показ фільму для журналістів, представників уряду та неурядових партнерських організацій відбувся Києві 19 листопада. Усі українці зможуть побачити фільм «Життя на продаж» в ефірі «5 каналу» 1 грудня о 15:10.

«Мета MTV EXIT розповісти сучасній молоді про цю важливу соціальну проблему, заохотити молодих людей бути пильними при виїзді за кордон, а також навчити їх, що робити у випадку підозри щодо здійснення торгівлі людьми», – коментує Метт Лав, директор MTV EXIT у світі.

Фільм «Життя на продаж», режисером якого є лауреат багатьох кінопремій Віра Яковенко, розповідає справжні історії постраждалих: Марині, дизайнерці інтер’єрів, пообіцяли роботу на швейній фабриці, але опинилася вона в Москві на роботі в секс-індустрії; Оксана, продавчиня на ринку, під тягарем боргів потрапила на примусову 18-годинну працю; Олег, молодий будівельник, який хотів зібрати грошей на автомобіль, був примушений до тяжкої роботи на будівництві в Росії.

«Я закликаю своїх шанувальників переглянути «Життя на продаж» і поділитися зі своїми рідними та друзями тією інформацією про проблему, яку ви дізнаєтеся. Разом ми зможемо вберегти людей від пастки експлуатації», – звернулася до співвітчизників Джамала.

Фільм «Життя на продаж» створений в партнерстві з Посольством США в Україні, Міжнародною організацією з міграції (МОМ), Міністерством соціальної політики України та Міністерством внутрішніх справ України.

«Я особисто зустрічався з тими, хто постраждав від торгівлі людьми. Історії, що вони розповідають, непросто слухати, але люди мають їх почути, якщо ми хочемо зупинити торгівлю людьми. Ось чому цей документальний фільм такий важливий», – пояснив Джеффрі Р. Пайєтт, Посол США в Україні.

Представництво МОМ в Україні, діяльність якого спрямована на попередження торгівлі людьми, захист постраждалих та допомогу українському уряду і громадянському суспільству з метою посилення заходів із протидії торгівлі людьми, надало ключову підтримку при створенні фільму.

«За нашими даними, більше 120 тисяч українців постраждали від торгівлі людьми з 1991 року. МОМ пишається тим, що ми допомогли майже 10 тисячам постраждалих від торгівлі людьми розпочати нове життя, – наголосив Манфред Профазі, Голова Представництва МОМ в Україні. – Але актуальність проблеми не зменшується, люди продовжують від неї страждати. Тому ми вдячні можливості співпрацювати разом із MTVEXIT задля покращення знання української молоді про потенційні загрози експлуатації та про права мігрантів».

Документальний фільм «Життя на продаж» є частиною серії заходів, які MTV EXIT проводить по всій Україні. Конкурс Challenge Slavery закликав технічно обізнаних студентів подати пропозиції щодо ІТ-рішень, які могли б допомогти протидіяти торгівлі людьми. Топ-5 ідей були відібрані для розробки під час хакатону в Києві 16-17 листопада. Журі, до якого увійшли представники Facebook і спільноти розробників, обрали переможцем проект Сергія Морякова – «SMS Heartbeat». Концепція ґрунтується на простій SMS-технології, що допоможе відстежувати місцезнаходження і безпеку тих, хто збирається за кордон на роботу, завдяки обов’язковій реєстрації з допомогою цього сервісу через посольства, аеропорти, візові центри та інші локації. Сервіс має періодично відправляти SMS-повідомлення із заздалегідь визначеним паролем. Якщо користувач не відповість на текстове повідомлення, сервіс надсилає попередження владі з того регіону, де востаннє була зафіксована відповідь на SMS-запит. Для отримання додаткової інформації про ChallengeSlavery, будь ласка, відвідайте: http://ua.mtvexit.org/challenge/.

Протягом 18-22 листопада MTV EXIT також організовує Молодіжний форум у Києві, щоб дати молодим людям необхідні інструменти та засоби для проведення у своїх місцевих спільнотах заходів, спрямованих на зростання обізнаності про проблему торгівлі людьми.

Фільм «Життя на продаж» підтримують партнери: «5 канал», журнал «Фокус» та онлайн-видання IVONA bigmir)net.

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Політика прозорості