Тендер на удосконалення інформаційно-телекомунцкаційної системи електронного обліку, обробки і збереження документів для Державної прикордонної служби України

Subject: Тендер на удосконалення інформаційно-телекомунцкаційної системи електронного обліку, обробки і збереження документів для Державної прикордонної служби України
Published: 17.09.2014
Status: closed
Deadline: 
29.09.2014

В рамках реалізації проекту «Удосконалення  управління діяльностю відділів прикордонної служби (Фаза 3)», що фінансується Держдепартаментом США, Представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні з 17 вересня 2014 року проводить тендер на здійснення послуг удосконалення інформаційно-телекомунцкаційної системи електронного обліку, обробки і збереження документів для Державної прикордонної служби України.

Просимо зауважити, що процедура тендеру буде відбуватися за правилами Міжнародної організації з міграції. Технічне завдання, усі правила, вимоги щодо тендерної документації, інструкції для учасників тендера, а також стандартну форму контракту завантажити тут.

Важливо зауважити, що однією з ключових вимог тендеру є готовність переможця повністю прийняти форму стандартного контракту МОМ.
Комерційна пропозиція повинна бути дійсною не менше 30 календарних днів з дати закриття тендеру, про що повинно бути зазначено в комерційній пропозиції.
Строк поставки товарів не повинен перевищувати 20 календарних днів з дати укладання контракту (Коротші терміни поставки вважатимуться додатковою перевагою).

Ціни в тендерній пропозиції вказуються у гривнях. 

Необхідно звернути увагу також на те, що ціни в комерційних пропозиціях вказуються без ПДВ. Учасник-переможець у Декларації про ПДВ, оформленій згідно з додатком № 6 до наказу Мінфіну від 25.11.2011 № 1492 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», зазначає підставу для звільнення, зокрема номер реєстраційної картки проекту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, та назву відповідного міжнародного договору. Платник податку (продавець) зберігає у справі: 1) копію реєстраційної картки проекту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту; 2) копію плану закупівлі, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту; 3) копію контракту на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг, засвідченої підписом та печаткою виконавця проекту (у контракті зазначається, що закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється коштом проекту міжнародної технічної допомоги та відповідає категорії (типу) товарів, робіт і послуг,  зазначених у плані закупівлі).

Учасник повинен надати гарантію на обладнання максимально можливий безкоштовно термін від виробника/продавця на інше обладнання та забезпечити здійснення гарантійного обслуговування в триденний термін після звернення (гарантійний строк повинен бути зазначений в комерційній пропозиції).
Комерційні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, не будуть враховані МОМ.       

Компанії, що висловили бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції до 18:00, 29 вересня 2014 року (дати закриття тендеру) разом з пакетом тендерних документів (копії установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію, копія довідки про включення до ЄДРПОУ, копія свідоцтва платника ПДВ, довідка про відсутність заборгованості, сертифікати обладнання (ISO та УкрСЕПРО).

Прохання надсилати оригінали комерційних пропозицій в закритому конверті на адресу: 01001, м. Київ, вул. Михайлівська, 8 – Валерії Брагілєвій 

Довідки з технічних питань за  тел. 568-50-15 Віктор Заскальний.
Довідки з організаційних питань за тел. 568-50-15  Сергій Соловей.

SOCIAL NETWORKS
TRANSPARENCY