Тендер на постачання комп’ютерного і мультимедійного обладнання для потреб навчальних закладів Державної прикордонної служби України (Тендер № UA1-2015-2019)

Subject: Тендер на постачання комп’ютерного і мультимедійного обладнання для потреб навчальних закладів Державної прикордонної служби України (Тендер № UA1-2015-2019)
Published: 27.11.2015
Status: closed
Deadline: 
09.12.2015

Представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні з 27 листопада 2015 року оголошує тендер на постачання комп’ютерного і мультимедійного обладнання для потреб навчальних закладів Державної прикордонної служби України.

Завантажити детальну специфікацію обладнання можна тут.

Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватися по лотам.

Термін поставки обладнання не повинен перевищувати 30 календарних днів з дати укладання контракту. Доставка обладнання здійснюється за адресою: м. Київ, вул. Михайлівська 8, Представництво МОМ в Україні.

Ще однією ключовою вимогою тендеру є готовність переможця повністю прийняти форму стандартного контракту МОМ.

Ціни повинні бути вказані в доларах США. Оплата буде здійснена в валюті рахунку по курсу МОМ на дату здійснення платежу (посилання на сайт з курсами: https://treasury.un.org/operationalrates/OperationalRates.php).

Необхідно звернути увагу також на те, що ціни на обладнання в комерційних пропозиціях вказуються без ПДВ. Учасник-переможець у Декларації про ПДВ, оформленій згідно з додатком № 6 до наказу Мінфіну від 25.11.2011 № 1492 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», зазначає підставу для звільнення, зокрема номер реєстраційної картки проекту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, та назву відповідного міжнародного договору. Платник податку (продавець) зберігає у справі: 1) копію реєстраційної картки проекту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту; 2) копію плану закупівлі, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту; 3) копію контракту на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг, засвідченої підписом та печаткою виконавця проекту (у контракті зазначається, що закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється коштом проекту міжнародної технічної допомоги та відповідає категорії (типу) товарів, робіт і послуг,  зазначених у плані закупівлі).

Необхідно звернути увагу також на те, що цінова пропозиція повинна бути дійсна протягом 20 днів з дати закриття тендеру.

Компанії, що висловили бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції відповідно до специфікації обладнання до 18:00, 9 грудня 2015 року (дати закриття тендеру) разом із пакетом тендерних документів (копії установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію, копія довідки про включення до ЄДРПОУ, копія свідоцтва платника ПДВ).

Комерційні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, не будуть враховані МОМ.

Довідки за е-поштою iomkievprocurement@iom.int (з поміткою у темі листа «до уваги Сергія Солов’я» з вказівкою у темі листа номеру та назви тендеру).

МОМ залишає за собою право приймати або відхиляти партнерські заявки, а також анулювати процес відбору й відхиляти всі партнерські заявки в будь-який час до підписання Угоди. При цьому МОМ не нестиме жодних зобов’язань перед партнерами-виконавцями.

SOCIAL NETWORKS
TRANSPARENCY