Тендер на організацію тренінгу з впровадження принципів захисту в роботі з вразливими категоріями населення, 26-28 січня 2016 року, м. Київ (тендер №UA1-2016-006, проект CT.0912)

Subject: Тендер на організацію тренінгу з впровадження принципів захисту в роботі з вразливими категоріями населення, 26-28 січня 2016 року, м. Київ (тендер №UA1-2016-006, проект CT.0912)
Published: 11.01.2016
Status: closed
Deadline: 
18.01.2016

Представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні оголошує тендер на організацію тренінгу з впровадження принципів захисту в роботі з вразливими категоріями населення, 26-28 січня 2016 року, м. Київ. Технічне завдання (ТЗ) містить детальну інформацію.

Компанії, що висловили бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції до 18:00, 18 січня 2016 р. (дати закриття тендеру) разом з пакетом тендерних документів (копії установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію, копія довідки про включення до ЄДРПОУ, копія свідоцтва платника єдиного податку, список та/або рекомендації найбільших клієнтів).

Необхідно звернути увагу також на те, що ціни на послуги в комерційних пропозиціях вказуються без ПДВ. Пропозиції, подані з ПДВ, будуть відхилені.

Однією з ключових вимог тендеру є готовність переможця повністю прийняти форму стандартного контракту МОМ.

Прохання надсилати оригінали комерційних пропозицій в запечатаному конверті з поміткою “Тендер №UA1-2016-006 – Організація тренінгу з з впровадження принципів захисту в роботі з вразливими категоріями населення, 26-28 січня 2016 року, м. Київ” на адресу: 01001, м. Київ, вул. Михайлівська, 8 з поміткою «до уваги відділу закупівель».

Довідки за е-поштою iomkievprocurement@iom.int (з вказівкою у темі листа номеру тендеру та з поміткою «до уваги Олесі Кривої»).

МОМ залишає за собою право приймати або відхиляти партнерські заявки, а також анулювати процес відбору й відхиляти всі партнерські заявки в будь-який час до підписання Угоди. При цьому МОМ не нестиме жодних зобов’язань перед партнерами-виконавцями.

SOCIAL NETWORKS
TRANSPARENCY