УВАГА! ЧАСТИНА III ЗАПИТУ ПРОПОЗИЦІЙ БУЛА ОНОВЛЕНА. ТЕНДЕР НА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КАМПАНІЇ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ У РАМКАХ ПРОЕКТУ «НОВЕ ОБЛИЧЧЯ КОРДОНУ, ФАЗА 2» (UA-2020-1249)

Subject: УВАГА! ЧАСТИНА III ЗАПИТУ ПРОПОЗИЦІЙ БУЛА ОНОВЛЕНА. ТЕНДЕР НА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КАМПАНІЇ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ У РАМКАХ ПРОЕКТУ «НОВЕ ОБЛИЧЧЯ КОРДОНУ, ФАЗА 2» (UA-2020-1249)
Published: 26.03.2020
Status: closed
Deadline: 
09.04.2020

Міжнародна організація з міграції (далі – «МОМ») запрошує Постачальників послуг до надання технічних та фінансових пропозицій щодо наступних послуг: проведення маркетингової кампанії у соціальних мережах у рамках проекту «Нове Обличчя Кордону, Фаза 2», що реалізується за фінансування Уряду Сполучених Штатів Америки, для чого складається цей Запит пропозицій (ЗП).

Постачальнику послуг необхідно провести цільову рекламну кампанію рекрутингових кампаній проекту “Нове обличчя кордону 2” (далі –  Проект) використовуючи найбільш релевантні онлайн канали поширення інформації для цільової категорії людей.

Основні завдання

  1.  

Визначення цільової аудиторії для проведення всеохопної маркетингової кампанії

  1.  

Створення графічних матеріалів для кампанії

  1.  

Планування та запуск рекламної кампанії

  1.  

Моніторинг та підтримка рекламної кампанії

  1.  

Проведення аналізу результатів кампанії і надання звітів

Детальна інформація про послуги та технічні вимоги представлені у доданому Технічному завданні (ТЗ).

Постачальника послуг буде обрано у відповідності до процедур відбору МОМ.

ЗП включає наступні документи:

Частина I: Інструкції для Постачальників послуг

Частина II: Технічна пропозиція - стандартні форми

Частина III: Фінансова пропозиція - стандартні форми

Частина IV: Технічне завдання

Частина V: Типовий Договір про надання послуг

Додаток А. Інформаційний листок постачальника

Додаток В. Кодекс поведінки постачальника

Додаток С. Декларація про тендерне забезпечення

До Запиту пропозицій додається Інструкція для постачальників послуг, яка включає в себе кваліфікаційні, технічні та адміністративні вимоги, зразки форм, яких постачальникам необхідно дотримуватися, щоб підготувати та представити свої тендерні пропозиції на розгляд МОМ. Офіційні пропозиції, надані на розгляд Комісії, мають бути дійсні протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від кінцевої дати подання комерційних пропозицій, вказаної у цьому запиті, та повинні супроводжуватися Декларацією про тендерне забезпечення (Додаток С).

Електронній версії (скан-копії, завірені підписом та печаткою вповноваженої особи учасника тенеру) технічної та фінансової частин пропозиції, що разом разом із підтверджуючими документами (відповідно до вимог цього Запиту) складають Комерційну пропозицію учаника тендеру, повинні бути надіслані на електронну адресу: iomkievtenders@iom.int не пізніше до 15:00, 9 квітня 2020 рокy, що вважається кінцевою датою подання пропозицій.

В темі листа необхідно зазначити:

UA1-2020-1249 – найменування Учасника – Проведення маркетингової кампанії у соціальних мережах.

МОМ залишає за собою право відхиляти будь-які, або усі пропозиції, надані пізніше вказаного кінцевого терміну, не прийматимуться до розгляду.

Разом з електронною копією тендерної пропозиції компанії, зацікавлені в участі у тендері, повинні надати наступну підтверджуючу інформацію та документи:

  1. Профіль компанії (загальний опис бізнесу, досвіду, та напрямків діяльності);
  2. Інформаційний листок постачальника (Додаток А, надається окремим файлом);
  3. Декларація про тендерне забезпечення (додаток С);
  4. Копія свідоцтва про реєстрацію компанії державними органами в Україні або за її межами;
  5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податків;
  6. Статут (копія) (за наявності);
  7. Дійсні дозволи/ліцензії державного зразка (якщо вимагається відповідно до чинного законодавства) (копії);
  8. Резюме та інші кваліфікаційні документи (сертифікати про проходження тренінгів або спеціалізованого навчання) фахівців, які будуть залучені Постачальниками послуг до виконання завдання, які підтверджують належну кваліфікацію та наявність відповідного досвіду в таких виконавців;
  9. Кодекс поведінки постачальника (із підписом та печаткою) (Додаток В, надається окремим файлом);
  10. Довідка з банку про відкриття банківського рахунку і відсутність заборгованості по кредитних платежах;
  11. Рекомендаційні листи від клієнтів стосовно виконання подібних проектів, у тому числі, щонайменше один з яких наданий державною інституцією або міжнародною організацією, із відповідними портфоліо завершених проектів;
  12. Перелік основних угод про виконання подібних проектів, укладених щонайменше за останній рік;
  13. У разі потенційного залучення субпідрядників, компанії, зацікавлені до участі у тендері, надають перелік документів, що підтверджують спроможність компанії – субпідрядника, а саме: а) Профіль компанії; b) Свідоцтво про реєстрацію компанії державними органами в Україні або за її межами; c) Копії документів на підтвердження  податкового ідентифікаційного  номеру та платника місцевих податків, виданого відповідним державним органом в Україні або за її межами;  d)  рекомендації клієнтів та/або міжнародних організацій і державних інституцій.

Ціна та загальна вартість послуг вказуються у комерційних пропозиціях в українських гривнях, без ПДВ.

Послуги, що є предметом цього запиту, виконуватимуться в рамках офіційно зареєстрованого проекту міжнародної технічної допомоги та звільняються від податку на додану вартість (ПДВ) в Україні. Ціни, вказані в комерційних пропозиціях, в такому випадку не можуть включати в себе ПДВ. Загальна вартість Договору також не включатиме ПДВ. В разі, якщо переможець тендеру є платником ПДВ в Україні, МОМ разом із підписанням Договору про надання послуг, надасть копію картки реєстрації проекту та відповідного плану закупівель. В свою чергу переможець тендеру має вказати у рахунку, видатковій накладній та актах виконаних робіт, що послуги надано без оподаткування ПДВ та передати ці документи до МОМ, оформлені належним чином, разом із податковою накладною. Задля отримання деталей стосовно процесу звільнення від оподаткування ПДВ Постачальникам послугрекомендується звернутися до інструкції Державної фіскальної служби щодо Міжнародної технічної допомоги за наступними посиланнями:

Оплата виконаних послуг здійснюватиметься банківським переказом в українських гривнях.

Будь які питання та запити довідкової інформації стосовно тендеру необхідно надсилати на електронну адресу: iomkievtenders@iom.int

В темі листа необхідно вказати:

UA1-2020-1249 – Запит роз’яснень, до уваги Саханди Світлани.

МОМ надасть відповіді на отримані запити письмово, засобами електронної пошти. У разі необхідності внесення суттєвих змін або роз’яснень, викликаних запитом, письмові копії відповіді МОМ (включаючи роз'яснення запиту, але без зазначення джерела запиту) будуть опубліковані у відповідному розділі на сайті МОМ в Україні для всіх потенційних постачальників послуг  (http://www.iom.org.ua/en/tenders/current-tenders).

МОМ залишає за собою право приймати або відхиляти будь-які пропозиції, відміняти процес відбору або відхиляти всі пропозиції в будь-який час до підписання Договору без жодних зобов’язань по відношенню до Постачальників послуг.

Представництво МОМ в Україні

SOCIAL NETWORKS
TRANSPARENCY